
Ruurlose biljartcompetitie gaat van start
SportRUURLO - Op 2 september gaat de biljartcompetitie in Ruurlo weer van start. Men speelt in ploegen van vier tegen elkaar een onderlinge competitie in bar/restaurant de Naober, bar restaurant de Tapperij en het particuliere biljart van Lievestro.
De teams spelen op de dinsdagen gedurende circa zes maanden en ieder speelt naar eigen gemiddelde. In de vakantieweek en in december wordt er niet gespeeld. In december kan er meegedaan worden aan het Ruurlo’s kampioenschap. Wie interesse heeft en een gezellig avondje wil biljarten kan gerust een keertje langskomen om te kijken of het bevalt. Ook is er mogelijkheid om doordeweeks wat vriendschappelijk te spelen. Neem voor eventuele vragen contact op met Hans (06-53667361) of Bart (06-23904028) van de Tapperij.








