
Nieuw buurtbankje in gebruik genomen door burgemeester en cliënt
MaatschappijRUURLO - In de tuin van Huize Willibrordus in Ruurlo is donderdag 19 juni het nieuwe buurtbankje feestelijk in gebruik genomen. Burgemeester Joost van Oostrum had de eer om, samen met cliënt de heer Bats, het bankje te onthullen in het bijzijn van cliënten, medewerkers en genodigden.
Het bankje is tot stand gekomen dankzij de inzet en samenwerking van de medewerkers van Saamborgh, kunstenaar Herman Wansing en Otto Snijservice uit Haaksbergen. Het resultaat is een uniek en handgemaakt buurtbankje dat niet alleen uitnodigt om even te zitten, maar vooral symbool staat voor saamhorigheid en verbinding. Het laat zien wat men samen kan bereiken.
Muzikaal cadeau
Als kers op de taart nodigt niemand minder dan pianist Wibi Soerjadi binnenkort de cliënten en medewerkers uit voor een sfeervol tuinconcert.
Iedereen is van harte welkom om plaats te nemen op het nieuwe buurtbankje in de tuin van Huize Willibrordus. De foto toont exact waarvoor dit bankje is bedoeld; mensen (in dit geval de burgemeester en een cliënt) kunnen gaan zitten en verwikkeld raken in een goed gesprek.
Of men nu wil uitrusten, een praatje wil maken of gewoon genieten van de zon onder de boom: dit bankje is er voor iedereen.








