
Bij Plus Stam is er momenteel een statiegeldactie waarvan de opbrengst ten goede komt aan de Zonnebloem Ruurlo. Foto: PR
Statiegeldactie voor Zonnebloem-afdeling Ruurlo
MaatschappijRUURLO - Wie toch al van plan was om de lege flessen en blikjes weg te brengen, kan bij Plus Stam momenteel doneren aan de Zonnebloem Ruurlo via een statiegeldactieDe opbrengst komt ten goede aan de activiteiten van Zonnebloem Ruurlo.
Volgend jaar bestaat deze afdeling vijftig jaar. Dat moet gevierd worden. Daarom komt deze actie op het juiste moment, want de opbrengst van het statiegeld wordt gebruikt de jubileumactiviteiten, die volgend jaar georganiseerd worden. Dus elke lege fles of leeg blikje is een welkome aanvulling. Wie doet er mee?








