Afbeelding

Eijgenhuijsen, Focus Fashion en BZV zonwering hoofdsponsoren Reurpop

Algemeen

RUURLO - Lachende gezichten, warme vakantiegevoelens en ultieme saamhorigheid. Dat kan maar één plek zijn, Reurpop. Voor de hoofdsponsors van de aankomende editie voelt Reurpop als thuiskomen en ze kunnen dan ook niet wachten totdat het zover is. Op hun eigen exclusieve Reurpopcamping tellen ze de dagen af tot 14 juni.

Reurpop kan ook dit jaar weer rekenen op de steun van drie fantastische hoofdsponsoren. Eijgenhuijsen en Focus Fashion, twee sponsors van het eerste uur, hebben namelijk ook voor de twaalfde editie van Reurpop hun steun toegezegd. Als nieuwe hoofdsponsor heten wij BZV Zonwering uit Vierakker van harte welkom bij de Reurpopfamilie. Drie prachtige bedrijven die samen met stichting 'de Vrienden van Reurle' er alles aan gaan doen om Reurpop dit jaar weer tot een groot succes te maken.

Zowel Eijgenhuijsen als Focus Fashion zijn de afgelopen elf jaar onmisbaar geweest voor Reurpop. Want, hoewel het festival zonder haar inmiddels ruim 500 vrijwilligers nergens is, kan het festival ook niet zonder trotste sponsoren zoals deze. Extra speciaal is dat wij dit jaar een nieuwe hoofdsponsor mogen verwelkomen. Gerjan en Mariël van BZV Zonwering uit Vierakker waren vorig jaar voor het eerst sponsor van Reurpop. Ze waren direct verkocht en daarom zijn zij dit jaar trotse hoofdsponsor van het festival.

Vanzelfsprekend zullen Eijgenhuijsen, Focus Fashion en BZV Zonwering én de 'Vrienden van Reurle' er alles aan doen om Reurpop dit jaar naar een hoger plan te tillen. Gezien de voorbereidingen duidt alles erop dat het muziekevenement dit jaar flink gaat uitpakken. Het huidige verloop van de kaartverkoop spreekt in ieder geval boekdelen. De sponsors kunnen in ieder geval niet wachten en zijn er al helemaal klaar voor.

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant